Fäktning!

Emma skirver:
Tjollahoppsan!
Eftersom att Hanna typ suger på att uppdatera så får jag göra det hela tiden! Men fyfan vilken kul dag det har varit. Vi har "rörelsevecka" i våran skola och idag så var vi och fäktades i sthlm. Det var SKIT KUL! Men det ser inte så jobbigt ut fast det är as jobbigt! Jag blev as svettig. Man hade på sig jätte ful typ jacka med ett snöre mellan benen så det såg as kul ut. Sen så hade vi dom där jävla hjämarna och man fick knappt någon luft. Men jag tycker seriöst att det var as kul! sen när den andra gruppen fäktades så gick vi och åt mat i någon park och kastade frisby och då så var det några killar som låg och glodde as mycket på mig! Skit jobbigt. Sen åkte vi buss hem och nu är jag hemmaa :)
Simma lungt!


Kommentarer
Postat av: Liv!

SV: Vaa! Gör han det :O Jag säger det för att sköldpaddorna i Hitta Nemo gör det xD

2010-05-31 @ 16:24:48
URL: http://livfriden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0