Blå läsk :)

Emma skriver:
Tjoho bloggen!
Nu så sitter jag här med Hanna och ska dricka lite blå läsk så man blir blå om tungan. Höhö!
Imorgon så bär de av hemmåt. Måste gå upp ganska tidigt för tåget går kl halv elva. Joch Längtar till att få lägga mig i den aaas sköna sängen. Jag och Hanna sov som grisar inatt vi sov fan till  halv tolv. Hade lungt kunnat sovit några timmar till om inte vi skulle shoppat. Jag hittade iaf bara ett as fint linne och ett par vanliga svarta leggings. Vi drack as god vanilj latte. Visst låter det gått?
Till och med Hanna som hatar kaffe älskade det. Men men finns inte myclet mera att skriva nu. Hörs i morgon!
pussss

SKÅÅÅL FÖR F*N :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0