Zombieland

Hanna skriver: Hej! Detta blir mitt andra inlägg idag eller nej det blir mitt första inlägg för idag eftersom att klockan råkar vara över 00:00 men jag och Emma har i alla fall sett zombieland nyss och jag bara älskar den filmen! HAHA! 
Jag har bara ett problem nu och det är att jag blir så sugen på att skjuta en zombie när jag ser den där filmen. Jag kommer ju bli galen om jag fortsätter att tänka på hur det skulle vara att skjuta en zombie, haha! Undrar om det är kul? Det ser jävligt kul ut i alla fall! 
Nu ska jag snart sova tror jag.. Fast jag är inte trött för jag har redan lyckats vända på dygnet, det är inte så bra kanske!? Kul att sova bort dagarna som det är sol på.. Fast nu suger vädret ändå så då kan man sova bort dagarna det spelar ju ingen roll!

Men ha det bra ! GODNATT!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0