Varberg.

Imorgon kl 10:00 bär det va till Varberg, jag stannar hos pappa en vecka. Det kan bli ganska tråkigt eftersom att jag inte har kompisar där nere. Det kommer bli mycket träning och sola för min del skulle jag gissa på. Nu är jag jättetrött efter natten med Sofie och efter dagen med Fanny, Emma, Johanna, Cassandra och Lisa som har vart toppen! 

Vaknade hos Sofie, åt lite frukost, gick hem packade väskan. Efter det så åkte jag till Fanny, vi gick ut och sprang duktiga som vi är och sen tog vi båten ut på sjön och solade och badade. Nu på kvällen har jag Fanny och Emma grillat lite marshmallowhs och umgåtts med Johanna, Cassandra och Lisa en stund! MYYS!

Nu ska jag sova! Puss och godnatt! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0