Bildbomb!

Emma skriver: Godmorgon!
Idag så vaknade jag kl TVÅ!
Men nu så kommer det en massa bilder från igår som jag lovade ;)

Kvällen innan!

Jag och Linn :)

Liv, Linn och jag

Jag på morgonen!


Linn på morgonen

Cornelia innan vi gick till bussen!


Jag och Linn innan vi gick till bussen!

Linn och Cornelia påväg till bussen!

Linn,Liv och Cornelia


Linn,Cornelia och Liv

Liv och Cornelia

Liv och Cornelia igen :)

I väntan på att Grönan skulle öppna :)

Spända tjejer ;)

Linn På grönan

Lite folk inne på grönan

FRITT FALL! (kommer en film sen)

Sen åt vi munkar!


Jag och Livan :)

Sen så blev det inte så mycket mera bilder. Men trots det så blev det är VÄLDIGT LYCKAD dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0