Skolavslutning! :)

Emma skriver: Hej på er!
Idag så har det varit skolavslutning i min skola. Grät ganska mycket i omgångar. Kanske så kommer det upp mera bilder när någon utav mina kära vänner lägger ut några. Känner att jag inte alls blev bra på någon utav alla dom men men. Ikväll så blir det fest med alla nior typ!

Eftersom att jag inte har någon kamera så slänger jag bara upp en dålig bild från min cam på mitt hår. Hanna har hjälpt mig och jag blev super nöjd. Hon hade ochså flätor med blommor i . Jag sov hos henne inatt för att vi skulle fixa oss tillsammans. Men hare bäst!!


Visst ser det sommrigt ut? :)

Kommentarer
Postat av: Liv!

Du var jätte fin Emma!! :) <333

2010-06-08 @ 22:15:21
URL: http://livfriden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0