Skolavslutning imorn :/

Emma skirver: Hejsan svejsan!
Idag så var jag i norrtan med elevrådet. Vi käkade på G eller nått sen så gick vi till parken och sen till café hörnan och fikade. Snacka om att jag var mätt(som en plätt, haha) 
 
Jag gick även förbi piercing stället där jag piercade mig och visade upp tungan. Låter fett skumt? Men Han sa att jag kunde komma tillbaka om en vecka igen och typ byta tror jag.

Måste bara berätta att imorse så höll jag och Liv på att börja asböla när Gustav spelade värsta sorgliga låten. Kommer att sakna henne och niorna sååå mycket!

Sen så gjorde jag en hemlis som jag inte kommer att skriva om idag iallafall :)

simma lungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0