Regn, regn..

Hanna skriver: Hej kära blogg! 
Ni som läser kanske vill veta hur min fredag har vart ? 
Aja vill ni inte det så skit i att läsa.

Vaknade trött som satan, städade och fixade mig. Sen kom mamma och hämtade mig och Moa efter det packade vi in oss i bilen och åkte till familjen Wallberg. Elina tog studenten idag så vi va där och firade henne! Det va mycket trevligt! Tårtan och maten va super god så det blir ett STORT plus! 
Efter tårtan och maten åkte vi hem till Rimbo igen.
Den här fredag kvällen har det inte hänt så mycket på, jag har typ ätit choklad och kollat på film. Men det är ju en sån deppig dag, så det finns inte så mycket annat att göra. Det känns typ som höst när man kollar ut. Snacka om deprimerande..

Hoppas att alla har haft en bra Fredag. Nu ska jag sova! Puss och godnatt! 



Bjuder på en riktigt HET bild ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0