Ont i örat :(

Emma skriver: Hejsan!
Idag så har jag bara känt att jag inte har någon blogglust alls, så därför har jag inte skrivit något idag. Har ochså haft andra saker för mig.

Imorgon så ska jag åka in till Täby och shoppa . Ska bli kul för det behövs värkligen!!

Måste ochså berätta att igår så skulle jag byta ut säkerhetsnålen mot ett örhänge och kände att det inte riktigt gick att få igenom örhänget. Kanske för att hålet var snett eller för att det växt igen. Så jag tog ett andetag och bara tryckte igenom örhänget. Jag var ju öm sen innan eftersom att det var bara en dag sedan jag tog hålet så jag ska säga er att det gjorde sjukt jävla ont. HEELA mitt högra öra gör ont just nu! buhuh stakars mig!

Simma lungt!


En ful egobild på mig från idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0