NY MOBIL :D

Emma skriver: Hej hej!
Idag så är det söndag och det inbär att jag väldigt snart bär av till grönan som jag tidigare nämt!

Idag så åkte vi in till Täby och köpte en ny mobil till meej ! iiih är super glad. Min storesyrra fick en likadan för det var typ sängt pris på dom och då kunde man bara välja rosa. Men det spelar ingen roll för den är as söt. Satt på en Hellon kitty ovanför skärmen på min så att man iaf ser lite skilnad. Sen så köpte vi ochså en ny tv som mammie och pappie håller på mä nu ;)

Simma lungt! ;)


Här är min nya bebis! :D
      

 


Kommentarer
Postat av: Liv!

SV: Såklart! :D Fin mobil föresten :)

2010-06-13 @ 15:31:42
URL: http://livfriden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0