Nattbloggning och fobier

Emma skriver: Hallå där! ;)
Har nyss kommit hem från Hanna typ! Vi var först hos mig sen så gick vi och köpte svull och kollade på film hemma hos henne, Och som Hanna redan har sagt så kollade vi på Zombieland. Sjuukt bra film. Bara det att jag kom på saker som jag aldrig ska göra :
- Gå i spökhus
- Gå på en allmäntoa där man kan krypa in under dörren
- Och åka uppskjutet(kommer att göra det iaf nästa vecka, men men inte idag)

Hahah kalla mig tönt men jag har bara sånna fobier. Jag vet att jag kommer drömma om zobies inatt ochså. fan jag har typ haft mardrömmar de senaste tre nätterna. Usch vet inte vad det har blivit av mig.

När jag skulle gå hem(heelt själv) Så ringe jag min mammie (somvanligt) och då sa hon att hon kunde möta mig. Men innan jag såg henne så började paniken växa mer och mer. Asså det låter jue helt insane men jag bara är sånn, har typ alltid varit det ochså. När jag var lite var jag rädd för att vara själv hemma, sova med öppen dörr(kände mig så instäng) och typ sova med helt släck lampa. Jag har kommit över de sakerna nu för det mästa ,men gillar fortfarande inte att vara själv hemma på kvällarna, och typ värst av allt gå hem själv på kvällarna/nätterna

HAHA okej nog om mig och mina psyk fel! Tänker nog slagga snart men var tvungen att göra min numera vardagliga "nattbloggning"

Så till alla er där ute säger jag som jah brukar säga.....

SIMMA LUNGT NU FÖR F*N              (okej lite överdrifft?)
Me rigth now! ;)
BTW: Så ska jag få en ny mobil imorn!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0