Nattbloggning :)

Emma skriver: Hej på er för typ tredje gången idag!
Yeeh! jag är duktig! nejmen det har blivit väldigt dålig uppdatering på den här bloggen och det är inte kul alls.

Har inte så mycket att göra just nu , nu så har jag sett alla Eva och Adam avsnitt + filmen den här veckan typ. Haha! Får väl sätta på någon julkalendern innan jag sommnar. Det har liksom blivit en vana för mig nu och skulle kännas sjukt skumt att inte göra det nu.

Jag har massor av myggbett från igår!! Dom börjar klia nu :(

Nu skriker marsvinen och alla här sover så jag måste ta upp dom innan dom väcker hela kvarteret!

Godnatt på er och simma lungt!! :)

Någon vecka gammal bild på mig och Tindrisen :P

Kommentarer
Postat av: Patrik

du kan kolla på mysteriet på greveholm :D XD

2010-06-27 @ 07:09:52
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0