Nattbloggning!

Emma skriver: Hejsan hoppsan ;)
Känns tråkigt att Hanna inte skriver så mycket nu förtiden men blir nog skärpning på det när hon kommer hem. Men ååh så duktig jag är då istället som uppdaterar utan henne! Jag har kommit på att det är rätt smart att vara två stycken som har en blogg tillsammans, för kolla här:
1. Det blir mycket roligare
2. Man kan säga åt varandra att skriva mer
3. När någon inte kan skriva så mycket så kan den andra göra det
5. Det blir mer uppdatering eftersom att man är två som gör det !
Haha gud så bra jag fick till det där vah?
Nej jag bara skoja.

Men ska nog slagga snart.... Eller om ett tag .... kanske....

Simma lungt! ;)


Saknar min Hanna ! <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Och jag saknar min Emma !:O <3

2010-06-20 @ 22:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0