Längtar..

Emma skriver: Hej på er!
Sov inte så länge idag för jag blev väckt av min lillesyrras jävla kompis som kom och plingade på. Jag orkade inte gå och öppna. Blev irriterad på henne, haha! Idag så äre måndag,imorn äre tisdag och efter tisdag kommer... ONSDAG! haha, läängtar.

Har nys suttit och värkligen tvingat i mig lite äcklig "pappa mat" kunde inte äta upp allt för då skulle jag nog ha spytt, men nu mår jag illa!

Typ hela morgonen har jag suttit och kollar på "Hogan och Broke knows best". Det har varit sånt maraton hela morgonen på MTV. Jag älskar det programmet :D

Finns inte mycket mera att skriva just nu men vi lär ju höras lite senare ;)

Puss på er och SIMMA LUNGT! :D

Emmas och min glass igår :)


Kommentarer
Postat av: maria

hej! sorry om jag stör men jag har just startat en tävling på bloggen där du kan vinna ett presentkort på 500:- !!! delta genom att klicka på länken!

http://sloarez.blogg.se/2010/june/sommartavling.html

kram

2010-06-14 @ 19:31:13
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0