Konstig dag :)

Emma skriver:
Hejsan hoppsan!
puuh vilken dag asså! Sista lektionen så hade vi karate och jag blev heelt svimmfärdig och värsta magknipen helt plötsligt. Så jag gick in i omklädningsrummet och mådde sjukt dåligt. Så jag gick in i duschen och där bröt jag ihop totalt! Jag bara grät och grät så att jag nästa kräktes. Sen så klädde jag på mig lite och la på på bänken och sen så gick magknipen över. Men fyfan jag trodde att jag skulle dö eller något. Sen efter skolan så gick jag och Hanna hem till Fanny och solade på som fan! Jag fick värsta randen! Sen så hoppade vi några hopp igenom vattenspridaren och solade efter det. Imorn så ska jag vara med Hanna och vi ska nog bada tror jag. Suuper kul! Men jag tycker att den här bloggen har blivit rätt tråkig så jag slänger upp en skit "snygg" bild på mig :)
Jag säger som Nicklas :
Simma lungt! :D HAHAHAAHH

Kommentarer
Postat av: maria

sv: förstår det :D slutar du skolan snart då?

2010-06-02 @ 23:08:36
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0