Hejhopp!

Hanna skriver: Idag är det måndag för er som inte visste det!
Min måndag började hos Fanny, vi åt lite frukost och sen segade vi som fan. Efter det gick jag hem och hjälpte mamma med att olja utemöblerna. Jag känner mig nöjd! HAHA! 
Sen träffade jag Sofie, vi pratade lite och sen så träffade vi Rasmus, Max och Johan. Tillsammans med dom gick vi hem till Johanna, där va det lite myskväll med grill och chips. Fanny, Emma, Emma, Lisa, Hampus och Johanna va också där! Hade en mycket mysig kväll! 

Nu ska jag sova snart hade jag tänkt... Får väll se när jag somnar! Haha! Puss



Tänkte att jag kunde lägga ut en bild på den här snyggingen så att ni kan drömma lite söta drömmar om honom inatt! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0