GODNATT :)

Emma skriver: Hej igen!
Jag tänkte skriva ett sista inlägg nu innan jag går och lägger mig. Blir nog bäst så om jag ska orka upp imorgon!

Jag och Hanna gick iaf ner till arkadien och kollade på när PLUTTEN uppträde med sitt band. Lite efter det så gick jag hem för att det började renga och lite sånt!

Imorgon så kommer jag nog inte vara i skolan så mycket för jag ska nämligen åka in till norrtan och käka med elevrådet. As nice jue!

Jag har tänkt på en sak! Jag försöker hela tiden att inte skriva med så mycket smilisar i bloggen för att det blir så störande att läsa. Men jag vill hela tiden göra det efter typ varje mening. Haha! Sen så ser det lite mer professionellt ut att inte använda det! Inte för att det här är en sånn professionell blogg men men ni fattar nog vad jag menar!

Nej nu har jag suttit här alldedes för länge! Vi hörs imorgon ;)

GODNATT KÄRA BLOGGLÄSARE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0