Godmorgon!

Hanna skriver: Hej! Idag har jag sovmorgon till 12. SKÖNT! Men jag har mycket att göra den här morgonen. Först ska jag baka en massa och sen ska jag packa kläder till ikväll sen så ska jag såklart hinna fixa mig också!

Kl 12 ska vi till malsta och köra gokart med klassen. Det kommer bli toppen kul! Den här dagen är den sista hela dagen med den här klassen, det kommer kännas jobbigt på middagen.. Det är så många som kommer försvinna, så många som man kanske inte träffar igen.. Det känns konstigt.. Jag hoppas verkligen inte att jag kommer sitta och böla ikväll. Det kan vänta tills imorgon. Hoppas att alla får en toppen dag! För det ska i alla fall jag ha! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0