Godmorgon.

Hanna skriver: Hej! Blev väckt för en stund sen. Hade velat sova längre, men nej det fick man tydligen inte.. 
Det är jättetråkigt väder idag.. Jag som ville sola! 
Det kommer inte att hända så mycket för mig idag, eftersom att vädret suger och jag har ingen att umgås med förutom min dryga syster, farmor, farfar och Anne-Lie. Men jag ska snart följa med till hästarna, sen ska jag kanske åka in till varberg. Det finns ju inte så mycket att göra där men jag kan lika gärna åka med dit, vad ska jag annars göra liksom ? Sen så får jag träna. 

Hoppas att eran dag kanske blir roligare än min.
Puss på rompan!





Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, tackar :D fin blogg du me :)

2010-06-30 @ 11:07:39
Postat av: soojoo!

du ser du att få en toppen dag hanna :D haha!

Du får ragga vänner inne i Varberg xD



PUSS!

2010-06-30 @ 12:14:31
URL: http://ssofiejohanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0