första dagen på sommarlovet.

Hanna skriver: Gårdagen va helt underbar!
Att sluta 9an va tråkigt. Känns som att man kommer tappa kontakten med alla i klassen och man kommer helt enkelt sakna alla så jävla mycket..
Jag grät och grät, jag fattar inte att vi ska sluta att livet ska förendras och man ska ta ett så stort kliv in i vuxen livet.
Det kommer bli bra! Det kommer bli bra!
Efter skolavslutningen så åkte Fanny med oss och åt lunch, sen köpte vi marsmellows och korv till kvällen.
Jag sa hejdå till pappa sen så åkte vi hem till Fanny och böt kläder, efter det gick vi vidare till mig. Då kom Emma och sen gick vi till näset med klassen. Kvällen va helt underbar! Jag kommer sakna alla så mycket !

Bilder kommer senare.. Jag har inte min kamera hemma!

Ha en bra dag! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0