Dear John

Emma skriver: Igår så åkte jag och Hanna moppe till rånäs och badade i hennes farmor och farfars pool. Det var skit kul men de blev ganska kallt efter ett tag!

Sen så åkte vi hem till Rasmus och där var ochså Petter och Johan. Vi var där ett tag sendan åkte vi hem till mig och kollade på Dear John . Den var seriöst skit bra. Jag rekomenderar värkligen folk att se den. Sen att John är as snygg skadar inget heller, haha!

Måste ochså bara tillägga att igår så klippte jag heela gräsmattan! Jag är såå duktig :)

Simma lungt!!

Kommentarer
Postat av: Liv!

Skriver du också Simma lungt :P Juste du gjorde väll det för att Hocker gjorde det? Eller :) <33

2010-06-05 @ 20:15:09
URL: http://livfriden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0