sluta med dun-täcket?

Hanna skriver: Nej nu är det riktigt varmt! Funderar på om jag ska behöva sluta med mitt duntäcke!? Men jag brukar liksom ha det  året runt och det brukar inte vara några problem, men nu är det så varmt så jag kanske är tvungen? Tur att jag har lite korsdrag på rummet annars skulle jag nog drunkna i mitt eget svett! 

Dagen har i alla fall vart toppen! Jag har badat med Emma och Fanny hos farmor och farfar och fått en liten bränna. KÄNNER MIG NÖJD! Haha. Sen vill jag tillägga att VM-Finalen va grym! SPANIEN SPANIEN SPANIEN! Woohow! Dom vann! Jag är glad fotbolls tönt som jag är! Haha.


Bild från idag.



Kommentarer
Postat av: Emma

Hur orkar du det?? :O

Jag har tagit ut mitt täcke ur lakanet (eller vad det heter) För typ as länge sen ;D

2010-07-12 @ 19:02:15
URL: http://hahahallonsaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0