Nattbloggning och piercingar :)

Emma skriver: Ojdå, upptäckte just att klockan dra iväg iall världens hast!
GAHAHA, bara skoja lite! ;)
Nejmen måste gå och lägga mig snart. Har suttit och kollat på filmer där man piercar och tatuerar på datan nu ett tag! Jag skulle nog aldrig våga pierca någon annan, fett läskigt jue!
Jag kollade extra noga när det tog i tungan eftersom att när han tog på mig så blundade jag heeela tiden(inte för att jag kollade så mycket när hon tog i navelen,men men) Fattar fortfarande inte riktigt hur man gör, det gick så fort så man hinner knappt se när han sätter in själva staven.
Men när han tog i örat på mig så kändes det som om det tog as lång tid! Det gjorde de fan! ;)

Nej hörrni , nu ska jag sova lite. Kommer nog inte kunna sova på det örat inatt heller *suck* , Men det blir nog bättre snart! :)
Ska dit om en vecka igen


GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0