Nattbloggning!!

Emma skriver: Hallå där kött och blåbär!!

Känns värkligen super kul nu med lite fler besökare!!

Snart så fyller min mamma år , på måndag tror jag. Shit det är ju jätte snart. Aja, om typ två veckor så ska jag åka till skara sommarland med min familj . Får se om det blir kul. Juste snart så ska jag åka båt med mina kusiner ochså :)

Men men , har inget mer att skriva just nu så hare bäst!!!

Simma lungt! ;)

Saknar de här pluttarna!!

Och den här coolingen med!!!

PS! Det är feting varmt i mitt rum, jag dör snart :O


Kommentarer
Postat av: Liv!

Saknar dig med!! Vi måste träffas någon gång alla tre och typ åka och bada!! :D :D

2010-07-04 @ 18:46:01
URL: http://livfriden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0