Hej där!

Hanna skriver: Hejsan!
Jag såg alldeles nyss "Dear John" för fjärde gången och jag måste säga att det spelar ingen roll hur många gånger jag ser den, jag gråter lika mycket varje gång..
SÅ FIN FILM! 
Annars har min dag sett ut såhär.
Jag träffade Emelie på förmiddagen och det va riktigt trevligt! Sen så har jag tränat fotboll.
Jag har också börjat fundera på hur jag skulle vilja att min tatuering ska se ut om jag ska göra en snart.
Och jag har kommit fram till att det ska stå "Söstra mi" på foten, men jag vet inte riktigt vilken stil det ska stå i, och jag tänker ta all min tid i världen att tänka ut hur den ska se ut, för jag vill absolut inte ångra något.. Men här är iaf en bild på hur det skulle kunna se ut.



Något i den stilen hade jag tänkt! Va det fint ?

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0