Godmorgon!

Hanna skriver: Idag är vädret på topp och det gillar jag. Men jag har nog inte tid at sola så mycket, ska hjälpa till och flytta. Inatt ska vi sova första natten i det nya huset. Det kommer nog bli toppen, jag ska få ett eget rum och det komnmer nog kännas bra när jag får in alla mina saker. Nästa gång jag kommer ner hit kommer det nog kännas toppen, då är alla saker på plats och vi kommer ha mer tid med familjen.
Jag hoppas att jag och pappa åker in till varberg någon dag i veckan och förlänger mitt abonumang så att jag kan få en ny mobil, eftersom att den andra är trasig.

Hoppas ni får en bra dag, skriver senare från gården. Då kan jag lägga in lite bilder så att ni får se hur det ser ut.
Puss

Kommentarer
Postat av: Lisaa

Sv: Nice nice =)

Just nu är jag hos min kusin. Du?

2010-07-01 @ 16:26:02
URL: http://bloggarelizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0