Godmorgon! :)

Emma skriver: Godmorgon kära bloggläsare! :D
Idag så är jag hemma med min lillasyster och vaktar henne tills mamma kommer hem . Idag så kommer nog släkten hit och firar min mamma!

Måste bara berätta vad som hände igår när jag åt min frukost. Jo då kände jag hur min skruv på piercingen i tungan lossnade. Jag har aldrig tagit ut den förut så jag blev fett rädd. Men jag hade en massa macka i munnen så då spottade jag ut det och då åkte hela piercingen ut !! Fast sen när jag skulle sätta i den så gick det jätte bra. Jag skruvade till och med upp den en till gång sen och satt i den igen. Snacka om att det känns skumt utan den :)

Men nu ska jag kolla på svampbob med min syster, haha! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0