Åker imorn, saknar bebisarna redan... :(

Emma skriver: Hej på er!
Som sagt , imorgon så åker jag till skarasommarland och ska nu snart sova eftersom att jag måste upp tidigt!
Idag så lämmnade vi våra bebisar(marsvinen) till min kompis Emma som ska vakta dom nu när vi är borta. Åhh jag saknar dom redan och vi har liksom inte äns åkt än? haha
Det är alldedes tomt där buren brukar stå , tur att vi bara ska vara borta i typ tre dagar!

Satt en bommulstuss med asolsprit på bakom örat nu och tejpade dit det eftersom att jag fortfarande har lite ont sen jag tog det!
Fan vad skönt det ska bli att sova med det , jag är så dum som inte har tänkt på det innan. Nästa gång(om det nu blir en nästa gång) Så ska jag ha såhär precis efter jag tagit hålet. Det är as sönt att sova så jue,man kan ju gnugga örat riktigt ordentligt i kudden, haha om man nu vill det ;)

Men men , läggdags för mig nu, eller aah blir nog lite film innan jag sommnar!

Så vi ses om tre dagar då :)

BYE BYE BLOGGEN PÅ ETT TAG!
HÖRS NÄR JAG KOMMER HEM, LOOVAR!

 
Simma lungt nu :*
pussar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0