Rubrik :)

Emma skriver: Hej på er!
Gud vad dålig jag är på att skriva här. Nu när man inte kan skylla på att man har sommarlov längre så skyller jag på att jag har gått i skolan :)
Haha men nu så är det faktist helg!

Idag så har jag varit och shoppat i täby med mamma och syster! Fick med mig lite kläder hem iallafall, och det är ju alltid kul!

Senare åkte vi hem till farmor och farfar och åt middag där. Mina kusiner var där ochså!

Såhär underhöll jag mig själv när internet inte ville fungera för ett tag sedan ;)

Fint va? :D

Kommentarer
Postat av: s s a n d r a e s s

svar: hehe, ja det tycker jag med :D de hade minst sagt roligt med dedär madrasserna.. :)

2010-09-07 @ 19:39:07
URL: http://ssandraess.webblogg.se/
Postat av: moa murderess - Scene Core Blogg

sv: aa den gick på tv för typ 1 månad sen :)och eftersom många tyckte den var så bra så gjorde dom en långfilm av den ^^

2010-09-12 @ 11:43:38
URL: http://epicfaiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0