Örhängen!

Emma skriver: Hejsan Hoppsan! :)
Fy f*n vad varmt det är i mitt rum. Lillasyster ska sova hos mig inatt igen eftersom att jag måste vara barnvakt åt henne imorgon igen..

Har nys pillat in nya örhängen i mina hål i öronen. PUH! Var inte helt lätt att passa ihop en massa, det är nog nackdelen med så mycket örhängen. Är ochså lite missnöjd med högra örat på två hål. Det ena har jag tagit själv så det är lite snett, och det andra sitter högt upp och sticker alldedes för mycket. Men sånt är livet! :D

Så här är en bild på vänster örat :)

Körde på en liten rosa gullig stil :)
(Vet att man inte ser så bra men bilden är tagen med min mobil)

Fick inte till någon bra bild på andra örat så jag skiter i att lägga upp någon bild på den :)

 

Men nu så ska jag och syrran kolla på lite film :)

Godnatt på er!!

BTW! Så klippte jag håret idag hos Hannas mamma :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0