Ont i min piercing :'(

Emma skriver: Hejsan hoppsan!
Oj vad dålig jag har varit på att uppdatera men jag har varit på landet och sånt!

Har lite problem med min Tragus idag.. Började med att jag tappade ploppen som sitter inne i örat om man säger så. Det är helt omöjligt att skruva dit den då. TRO MIG!
Så jag tog ut hela piercingen och tänkte sätta in den åt andra hållet, haha ingen fattar säkert men men. Det gick inte heller så jag frågade syster om hon kunde det , så hon försökte men det gick inte. Så nu fick jag tejpa dit den så att den inte rammlar ur. Nu har jag AS ONT!!!!
Buhuhuhu, gud vad synd det är om mig. Kanske åker in till norrtan imorn och frågar om han kan hjälpa mig.

Men nu så ska jag dra HEJ DÅ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0