Ingen "matmänniska"

Emma skriver: Hej på er!
Fy Fan vad dålig jag är på att skriva i den här bloggen. Måste värkligen skärpa mig här!

Idag så var det iallafall "Rimbo Dagen" . Jag var där med Emma och Hanna.

Just nu så är det kräftskiva här hemma hos oss, eller aah ute. Typ alla grannarna är här. Satt typ bara med ute och åt mat och sen drack kaffe. Har faktist blivit mycket duktig med det! Dricker med lite mjölk och EN sockerbit. Men ibland utan socker, kan dricka svart ochså men det är inte lika gott. Men efter det gick jag in, orkar inte med alla fulla människor där ute!

Mamma,jag och storasyster satt och pratade om att jag alltid har älskat fika!
Haha, mamma undrade varför och jag vet inte riktigt själv typ bara för att det är sött sa jag då, och hon bara: aah Emma du är ju helt sockerberoende igentligen.
Jag är ingen "matmänniska" , Jag hatar mat igentligen. Jag äter minst av alla i familjen, och fortast. Jag typ slänger i mig maten och går från bordet!
Men min storesyster däremot ÄLSKAR mat, Hon går "hotell restaurang".
Vi är välidgt olika på så många olika sätt igentligen, men ändå lika ibland...

Aja blev ett väldigt långt inlägg nu , men det är bara bra antar jag!
Tar igen lite av det jag missat. Och jag lovar nu att jag värkligen ska försöka att ta tag i det här :)
Haha, ha en fortsatt trevliga Lördags kväll!

Simma lungt! ;D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0