Hanna här.

Hej! Som Emma skrev tidigare idag så är det så att min dator har gått sönder och därför har jag vart dålig på att uppdatera. Men här kommer ett litet inlägg.
Det tråkiga är att det inte finns så mycket att skriva, hade jag bara haft ett ämne eller något att snacka skit om så hade det varit mycket lättare,haha! Men tyvär är det inte så.

Men iaf som Emma skrev tidigare så är det valborg imorgon och jag känner mig inte så jätte taggad, men vi ska umgås med lite kompisar ta många bilder och äta pizza. Så det blir nog super mysigt!
Vi ska ladda upp filmer i bloggen lite senare, det är liksom lite det som är meningen med bloggen. Men det kommer jag lovar!

Nej det va en riktigt tråkig uppdatering från min sida, men jag har inte mer att komma med idag tyvär ! Ha en fortsatt bra dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0